Om tjänsten Executive Assistant till Chief Marketing Officer & Chief Creative Officer – Tillfällig roll (föräldraledighet), mitten av april 2025 – 31 mars 2026 –Baserad i Stockholm –Kontorsnärvaro krävs, dock viss flexibilitet att arbeta hemifrån när det är möjligt –Flexibilitet i arbetstid, ibland krävs samtal under kvällstid.
–Planering – Hantera mycket hektiska och komplexa kalendrar, koordinera interna och externa affärsmöten –Resor – researrangemang och resvägar – Möten – Planera och organisera mindre och större möten och evenemang (avdelningsmöten, ledarskapsmöten) –Kontakt – Vara kontaktpunkten mot interna och externa intressenter
– Administration – Kostnader, fakturor och andra administrativa uppgifter –Kontorsunderhåll – Lätt kontorsledning –Ad hoc-stöd vid behov
Kvalifikationer – Mycket organiserad och bekväm i snabba miljöer, med förmågan att anpassa sig till ändrade planer. – Proaktiv med en positiv attityd – Ser var stöd behövs och vet vad som är viktigast för verksamheten och cheferna. – Uppmärksamhet på detaljer, mån om utförande och ha en kreativ känsla –Högmotiverad, och är trygg i att ta initiativ
–Serviceminded och lösningsorienterad, alltid ansvarsfull och redo att hjälpa till. –Professionell med hög integritet, men bryr sig om människor och kollegor, trevlig/vänlig
Om arbetsgivaren 21Activa är ett bemannings- och rekryteringsföretag med över 50 års samlad erfarenhet från bemannings- och rekryteringsbranschen.Vi har stor erfarenhet av bemanning inom lager, logistik, transport och administration, både på arbetar-och tjänstemannasidan.
Vi har självklart kollektivavtal och är auktoriserade hos Kompetensföretagen. Vi sitter i lokaler i Rosersbergs och i Arlandastads industriområde och våra kunder finns i Stockholmsområdet, Uppsala och i Mälardalen.Vår filosofi är enkel, vi ska vara samarbetspartnern som finns på plats för våra kunder OCH vi ska ha den mest nöjda personalen i branschen. För välmående personal gör ett bättre jobb och kunderna når bättre resultat.